divendres, 9 de desembre de 2016

Postals de Nadal 3

Bon dia gent,

Avui us porto dues postals més.


Per fer aquesta postal vaig tallar un paper a la mida que volia que fos la postal. Després vaig utilitzar un stencil d'estrelles (comprat a Ali Express, no arribava a 1€ i va de meravella!) i vaig aplicar Texture paste opaque matte. Ho vaig deixar assecar tota la nit i l'endemà, senzillament, vaig enganxar un die cut (Pare Noel) de la col·lecció Holly Jolly de Pebbles. 


Per fer aquesta vaig fer primer el degradat del cel amb l'aplicador de tintes, vaig esquitxar amb un pinzell per fer les estrelles i vaig troquelar les casetes amb el troquel de Lawn Fawn. Després vaig fer el cotxe amb l'arvre a dalt amb els segells de Lawn Fawn, Home for the Holydays. En aquest cas, perquè em quedés ben segellat, és a dir, perquè al posar l'arbre em quedés sobreposat al cotxe i no es veiessin les marques del cotxe vaig utilitzar els papers "stamping mask paper". Aquests papers són adhesius i el que permet és sobreposar figures estampades. No els havia utilitzat encara des que me'ls vaig comprar i la veritat és que m'han agradat molt. 

Doncs fins aquí les postals d'avui!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada