dimarts, 6 de desembre de 2016

Postals de Nadal 2

Avui us mostro dues postals més.


En aquesta postal vaig fer primer el cel utilitzant la mateixa tècnica que amb les primeres que us vaig ensenyar. Després amb un troquel que  fa l'efecte de muntanyeta, el vaig troquelar en blanc i hi vaig enganxar una pegatina d'un ós de la col·lecció Snow and Cocoa. Aquesta col·lecció ha tingut molt d'èxit i està quasibé tota esgotada. Aquestes pegatines, però me les vaig comprar a l'AliExpress. 
Bé, per acabar, vaig muntar la targeta en un fons bonic. 


En aquest cas vaig utilitzar una tècnica diferent, l'embossing. Amb els segells de Gigi et moi (Per Nadal...) i de Peace, joy and love (casetes) els vaig segellar amb tinta transparent d'embossing, polvos, pistola i fiuuuu! El resultat queda ben xulo perquè amb la cartolina negra i el platejat fa patxoca. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada