dimecres, 31 d’agost de 2016

Preparant Agenda A5

Aquesta setmana he començat a imprimir l'agenda A5.  Ahir vaig fer les tapes i els separadors.

Vaig agafar un parell de cartrons durs que tenia i els vaig tallar
a la mida que m'interessava. Després vaig triar un paper d'scrap
i cartolina negre. 

Amb cinta de doble cara ample i una mica de pegament líquid
vaig enganxar el paper al cartró. Vaig doblegar les vores i les vaig enganxar. 
Així és com han quedat. La veritat és que han quedat molt
professionals. 

Els separadors els vaig fer amb la Big Shot i aquest troquel
que em vaig comprar expressament per a fer el planner.
Per ser els primers que faig han quedat bastant bé.

Al final de l'agenda hi aniran un parell de fundes de plàstic. Aquestes són
les que ven Mitiendadearte per a posar els segells. He tallat la part que no
 necessitava i ara tenen la mida exacte per a l'agenda. 

Bé, quan la tingui llesta, us l'ensenyaré! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada