dilluns, 15 d’agost de 2016

Felicitacions!

Aquests dies he estat preparant felicitacions per Santa Maria. A moltes cases n'hi ha i avui és el seu dia. A veure si us agraden...

La part lila la vaig tenyir a mà amb una tinta
que té aquest color brillantós tan xulo. 
Després hi vaig fer l'embossing amb negre, que la veritat és
que queda molt elegant.
Finalment vaig enganxar les copes i les estrelletes. 

La bosseta és d'Ikea. Vaig anar estampant-la amb un segell
 i va quedar prou fina. 

En aquest cas vaig seguir el mateix procediment.
 La tinta també és de la mateixa col·lecció i dóna un toc brillant. 

Com és per a una nena, li vaig posar dos gelats i estrelles verdes
 a joc amb el fons. 



I aquí us mostro un altre format de felicitació...

La capseta és compara a Tiger. 

Inicialment volia fer com si hi hagués patates fregides,
però després no vaig trobar que la temàtica lligués. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada