dilluns, 16 de maig de 2016

Una nova primavera

Aquesta és per l'Arlet, una nena bonica que fa poc que ha arribat en aquest món! La postal és rosa, però un rosa molt bonic, rosa pastel.


Una calaixera feta a mà, però aquesta en comptes de ser de fusta és feta de paper. Els poms de la calaixera són fets amb un petit troquel que tinc que fa floretes i a sobre hi he enganxat una perleta. 


Hi he posat un parell d'ossets per donar-hi una mica de color, sinó es veia massa rosa. Els segells crec que són d'una col·lecció d'Anita y su mundo. 


A dins un "Benvinguda al món!". Les lletres del nom estan fetes amb la Big Shot i les petitones amb un segells petits que són l'abecedari. El segell del món és de Cocoloko, col·lecció Aventura. 


El sobre també l'he fet jo. M'ha anat bé una coseta que em vaig comprar l'altre dia a Tiger. Venen un sobre amb 4 o 5 models de plàstic per fer diferents sobres. M'he trobat amb el problema però, que era massa petit així que he hagut de tirar de l'enginy i fer-lo més gran. 


Ara ja fa uns mesos firmo les postals. Aprofito un segell que diu "Fet amb amor", de Sweet Möma, i a sota hi poso el nom. 

Espero que us hagi agradat! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada