dissabte, 28 de maig de 2016

Felicitació de casament

La tieta ha d'anar de casament i em va demanar si li podia fer una postal. Evidentment, una nova ocasió de fer scrap no la deixo escapar!

Vaig estar mirant i vaig agafar una idea del Pinterest. Ha quedat així, us agrada?


El sobre també l'he fet jo. Primer el vaig tallar amb l'ajuda de la màquina de fer capses i després vaig anar segellant estrelles en aquest groc tan xulo (tinta Versa Magic).

Per fer la postal vaig utilitzar diferents tècniques. 

1.-Big Shot. Vaig fer embossing per a fer les tovalloles. 
Si amplies la foto veuràs que tenen uns corets. 

2.-Minc fals. Vaig utilitzar la tècnica del retolador de tinta làser i la laminadora. 
Amb el paper foil va quedar molt bé. 

3.-Scrap per scrap. Paperets i algun segell per fer les lletres. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada