dijous, 26 de maig de 2016

Avui, la germana gran!

Hola!

Avui us ensenyo la postal que he fet per man germana. Espero que us agradi!


M'agraden molt les shaker card i cada vegada que en faig una trobo cosetes a millorar. Encara em falta molt per aprendre. En aquesta hi ha elements de festa: pastís, globus, copes de xampany, el número d'anys...


A la part de dins hi he posat el seu nom, troquelat amb la Big Shot i la copa... Ai la copa! Mireu, per una banda, n'he fet una que he pintat i li he posat l'oliveta. Després, amb paper foil he fet la trampeta de la màquina de laminar. Com no tinc la màquina minc, m'he comprat el retolador de tinta làser i la veritat és que queda molt bé. 
Per altra banda, he fet servir els nous segells de Lawn Fawn "A Birdie told me". Són molt xulos!


El sobre també l'he fet jo. Ha quedat molt bé. He fet servir una de les plantilles que vaig a comprar a Tiger.

Per fer la shaker card he utilitzat un "foam front card".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada